en ny tråkig tag

imorse vaknade ja utav att mamma bah ; titta de är ngn som vill säga hej . aha tänkte ja , vill pappa säga hej eller vad ? :S men när ja kollade vem de va , var de min kusin william. Dom skulle ju inte komma förns imorron ''/ ja bah ; mmmmmmmmmmmm . för ja va as trött då. de här hände igentligen för typ 20 minuter sen för ja brukar alltid vakna sent på dagarna nu. Men nu ska vi typ åka till bollnäs och jag är fortfarande rätt trött ! ( kommer inte nås på mobil för den är urladdad eftersom ja lyssnade på musik hela natten ,hahahah )

men nu när typ flera från släkten kommer så MÅSTE ni smsa & ringa mig ni som har mitt nummer ! ja kommer aldrig orka vara me dom flera veckor :/

aja , chaoooooooooooooo ! //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0