Ett gammalt inlägg från min gammla blogg


Jag var och badade med min pappa. Jag badade och han solade som var så tråkit för mig men aja, jag dök lite och mitt rekord på att vara under vattnet var 40 sek! någon måste ju ha klarat det med vem bryr sig. Så åkte jag alla vatten-rutchkanor som fanns förutom två småsmåsmå fjuttiga för bebisar. Den roligaste var svarta hålet den var lång och det var kolsvart inuti men man överlevde. första gången jag åkte den åkte jag på mage med fötterna före och det var läskig men överlevde, 2 gånger hammna jag så. sen dom senaste gångerna hamman jag på rygg precis i slutet men aja strunt it jag bryr mig inte ett dugg om det,som man kan säga ?

By the way...

Jag BRÄNDE mig på näsan och under näsan!

But....
Jag blev BRUN!


 ( ja vet ja vet , va inte bäst på att stava och sätta ut punkt & så .. de va ju ändå flera år sen ! & ja hade   sommarlov ! haha och kolla bilden ja valde att ha med ;D ) //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0